poniedziałek, 12 czerwca 2017

Nareszcie wakacje i co teraz?



Kolejny rok studiów za mną. Z tego semestru jestem bardzo zadowolona, ale co dalej z życiem? Idą wakacje,a ja nie mam pojęcia co ze sobą zrobić. Znowu czytanie książek. Zresztą mam ich chyba z 20 do przeczytania, a lista kupna książek ciągle rośnie i do tego gazety wydawane co miesiąc o tematyce kryminalnej. Strasznie dużo tego, a ja narzekam, że nie wiem co ze sobą zrobić. Chciałam w te wakacje gdzieś pojechać, coś nowego zobaczyć... ale nie mam tyle funduszy. Tak bardzo mi brakuje wyjazdów z moją byłą grupą taneczną, że szok. Nigdy nie myślałam, że będę tak tęsknić za podróżami.
Ale nie będzie tak. W te wakacje poukładam wszystko tak, by chociaż na 2 dni gdzieś wyjechać i zapomnieć o wszystkim i tylko się cieszyć widokiem. Odznaczyć chociaż jedno miejsce z mojej listy podróżnej. Trzymam kciuki sama za siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz