środa, 12 kwietnia 2017

Długa droga przede mną



Ciągle stoję w miejscu i to mnie przeraża. Niby czekam do wakacji na coś, ale czuję, że to się nie wydarzy i ciągle będę stała w miejscu.
Mam dość tego stania i czekania. Pierwszą rzeczą, którą zrobię by ruszyć dalej będzie (...)( nie powiem co, bo najpierw muszę to zrobić-dowiecie się później).
I to chyba mój największy problem, może kolejnym jest zbyt mało funduszy potrzebnych do tego by się realizować i realizować to co chcę i to czego potrzebuję do szczęścia.
Niby mieszkam we Wrocławiu(miasto spotkań) a to w zasadzie nie jest prawda. Nikogo tutaj nie znam poza osobami z którymi mieszkam i pracuję. Osoby tutaj mieszkające nie są zbytnio nastawione by się uśmiechnąć do mijanej osoby, a co dopiero poznać kogoś bliżej.
Zamierzam wszystko zmienić. Robię plan. Powoli go realizuję i mam nadzieję, że długo to nie potrwa.
Życzcie mi powodzenia bym nareszcie ruszyła dalej!

4 komentarze:

  1. Życzę Ci powodzenia w realizacji planów! Masz rację najpierw należy realizować plany, a potem o wszystkim mówić. A co do ludzi, nie trać wiary, może Ci się tak wydaje, próbuj nowych relacji, a może spotkasz kogoś fajnego. Może akurat trafiasz nie na tych co trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej mam pecha do osób otaczających mnie bądź na świecie są tylko sami tacy. Może to się kiedyś zmieni. Mam taką nadzieję.

      Usuń
  2. Na pewno uda Ci się zrealizować wszystkie plany, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję. W najbliższym czasie wszystko się okaże :)

      Usuń