wtorek, 15 listopada 2016

Oszukiwanie siebie samej


Tak, tak, wiem, że znowu mnie tu nie było długo ale cóż ja mogę poradzić? Nic się u mnie nie dzieje, a może właśnie o to chodzi, że się nic nie dzieje? Chodzę do pracy, sprzątam mieszkanie, idę na zakupy spożywcze. Wieczorami, bądź rano jak mam czas i ochotę to czytam książkę, ale czy coś poza tym? Niekoniecznie. Siedzę i nie wiem co mam ze sobą zrobić. Nie czuję się jakaś zdołowana, ani nie czuję się tak jak by mi czegoś brakowało. Po prostu nie wiem co innego mogłabym robić.
Czytanie książki i patrzenie na serial jakoś ostatnio mnie nudzi i to chyba powód by znaleźć sobie nowe zajęcie. Jakieś bardziej kreatywne ale nie wiem jakie ono mogło by być.
Może już się wypaliłam, w sensie egzystencjalnym? Ale żeby to się stało tak szybko? Mam nadzieje, że to nie jest to i że w najkrótszym czasie w jaki to możliwe odnajdę zapał.

4 komentarze:

  1. Mi ostatnio też towarzyszy poczucie wypalenia. Zauważyłam, że do wielu rzeczy sama siebie zmuszam, co tylko wprowadza mnie w stan nerwowości. Życzę ci byś na nowo siebie odnalazła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest taki problem, że nie czuję jakbym się zmuszała do robienia jakiś rzeczy. Robię je już automatycznie i to mnie nudzi.
      Ja Tobie także życzę by kolejne dni były o wiele lepsze niż poprzednie.

      Usuń
  2. Rzeczywiście, wtedy warto jest poszukać sobie jakiegoś nowego zajęcia, nawet jak pierwszy wybór nie okaże się strzałem w dziesiątkę, to w końcu znajdziesz coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że nawet po kilku próbach coś znajdę :)

      Usuń