poniedziałek, 17 października 2016

Moja cząstka siebie


Dawno mnie tutaj nie było, ale wracam. Wracam do mojego miejsca w sieci, gdzie zostawiam cząstkę siebie i mojego zdania na wszystko wokół.
Jeszcze niedawno narzekałam, że mam zbyt wolnego czasu, który przez wakacje nie umiałam wykorzystać, a teraz jak najbardziej mi go brakuje. Brakuje mi tych chwil gdy mogłam bez problemu wyjść z mieszkania i nie martwić się o której muszę wrócić, by zrobić obiad czy wyjść do pracy. Teraz cały mój czas pochłania praca i zajęcia weekendowe na uczelni. Nie wiem czy dobrze zrobiłam, bo jak na razie to jestem bardzo zmęczona. Dodatkowo dopadło mnie przeziębienie, więc to już dodatkowo mnie męczy.
Zresztą, zobaczymy jak to się wszystko poukłada z czasem. Mam nadzieję, że będzie coraz to lepiej i lepiej.
Teraz gdy ciągle brakuje mi czasu, staram się doceniać każdą wolną chwilę. Czy to samotnie, czy z chłopakiem.
Dwa dni temu skończyłam czytać jedną taką książkę. Nie była to ani obyczajówka, ani kryminał, ale zapadła mi bardzo w pamięci. Opisuje część z życia kilku osób, które wbrew pozorom tworzą jedną opowieść życia. Opowiada o tym, że NIGDY ale to NIGDY nie jesteśmy pewni co przyniesie każda sekunda naszej egzystencji na tym świecie czy innym. Ciągle zastanawiam się jak by to co się tam wydarzyło wpłynęło na moje życie. Jak bym postąpiła, jak bym dalej żyła w obliczu tego co wiem, bądź tego co skrywam.
Jednakże każdy z Nas ma jakieś swoje malutkie tajemnice, które gryzą od środka i nie potrafimy sobie z nimi poradzić.
Pomimo wszystkiego co mi siedzi w głowie staram się walczyć. Nie patrzeć ciągle wstecz, lecz pamiętać o tym co mogę zrobić/ będę mogła osiągnąć w przyszłości.
Czas, który utraciłam nigdy nie powróci, więc teraz będę starała się wykorzystywać każdą chwilę do cna. Wyciągać z niej tyle ile potrafię i ile będzie mogła mi dać.


4 komentarze:

  1. Bardzo dobrze piszesz. Staram zawsze patrzeć się w przyszłość.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykorzystywać w pełni czas, każdy tego pragnie. Jednak życie nie zawsze jest tak ułożone aby to było możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie zawsze się da wszystko w pełni wykorzystać ale zawsze trzeba się starać. A nóż wyciśniemy z życia odrobinkę więcej.. :)

      Usuń