czwartek, 8 września 2016

Dziękuję sobie, że jestem sama dla siebie




"Gdy samotność ma nad tobą przewagę, daj jej prowadzić. Być może kiedyś jej podziękujesz za to, że w trudnych chwilach nie zostawiła Cię."

Znowu wraca do mnie te uczucie samotności. Znowu czuję się tak jakbym wszystko traciła, a przecież kilka dni temu tak dobrze się czułam. Niezależnie od pory dnia, godziny czuję się pusta. Dosłownie pusta. Jak by to co mnie wypełniało odeszło raz na zawsze. Tylko nie wiem co mnie opuściło. To chyba dlatego, że próbuje zostawić swoją przeszłość za sobą i do niej nie wracać. Jestem bardzo ciekawa czy kiedykolwiek uda mi się to. Jak na razie ona ciągle do mnie wraca w najmniej odpowiednim momencie. Wracając ciągle do tego samego miejsca sprzed lat widzę jakie różnice się pojawiły. Mało znaczące ale są. Może wracając ciągle do tego samo, przeszłość chce mi przekazać, że jednak stara się mi pomóc na swój własny sposób?
Zbyt dużo lat i razy walczyłam sama ze sobą. Pragnę zrobić coś dla siebie. Mam plan ale boję się go zrealizować. Nie dlatego co sobie inni pomyślą, tylko co ja sama o tym sądzę. Moja wewnętrzna samotność zbyt często nade mną panuje, ale co ja bym bez niej zrobiła? Wtedy nawet nie miałabym nikogo, nawet siebie.
Zbyt dobrze mi z moją samotnością, dosłownie samotnością. Tylko przy niej czuję się bezpiecznie. Tak mi najlepiej i chyba z nią pozostanę na zawsze..

4 komentarze:

  1. Ciekawy punkt widzenia samotności. Przypomniało mi się jak kiedyś nie mogłem już być nawet samotny z samym sobą. Okropne uczucie. Niewyobrażalna pustka i ogromny, paraliżujący strach. Dziś czuję się podobnie chociaż wszystkie zmysły chcą mi powiedzieć, że wszystko jest w porządku. Dobrze, że cokolwiek czuję.

    Zapraszam do siebie i na pewno jeszcze tutaj zajrzę.

    http://wsparciuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej samotności chyba każdy z Nas doświadcza ale większość z Nas nie chce się do tego przyznać. Tej pustki jak na razie nie mam czym zapełnić i nawet nie wiem jak.

      Usuń
  2. chyba wiem co czujesz, miałam podobnie

    OdpowiedzUsuń