czwartek, 11 sierpnia 2016

Zniewolenie



Siedziałam ostatnio na ławce i patrzyłam na ludzi, którzy ciągle byli wpatrzeni w swoje telefony. Nie tylko dlatego, że powstała kultowa gra "Pokemon Go" ale także dlatego, że łączy ich ze światem.
Co takiego ważnego jest by być ciągle "podłączonym" do sieci? Co w tym takiego cool?
Gdy ja za długo siedzę to się nic nie dzieje i czuję się zmęczona. Nie czuję tego fenomenu siedzenia 24/7 na telefonie. Albo jestem za stara albo to nie moja epoka.
Czasami w domu czuję się "zniewolona". Dlaczego? Ponieważ chciałabym gdzieś pójść, pojechać a jak wiadomo jest kilka rzeczy które utrudniają wydostanie się z pewnego miejsca.
Ciągle myślę nad tym co mogłoby mnie uwolnić. W pełni wyzwolić się z mojego zniewolenia.
Zniewolenia mojej duszy i ciała. 
Ciągle uciekam do seriali, książek ale to wcale mi nie pomaga. Muszę poszukać innego rozwiązania. Poszukać czegoś co mi zapełni tą pustkę, którą ciągle czuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz