poniedziałek, 20 czerwca 2016

Give me more


Chcę więcej, chcę więcej. Daj mi więcej ..

Każdy z Nas chciałby jak najwięcej od świata, od innych. Ile my dajemy od siebie? Trudno powiedzieć. Jedni powiedzą, że dają więcej niż jest to wymagane. Kolejne osoby myślą, że nie poświęcają się w całości, a inni, że im to nie jest potrzebne do niczego.
Jak Wy się poświęcacie dla różnych spraw, dla innych?
Dużo z Nas poświęca zbyt dużo uwagi i czasu na osoby, które nie powinny tego otrzymać. Nie szanują naszego poświęcenia, uwagi. Zbyt dużo razy przekonałam się, że ludzie otaczający mnie wokół są tylko po to by mnie do czegoś wykorzystać. Wykorzystać moją ufność, poświęcenie, zaangażowanie i samodzielność w różnych sprawach. Może daję się wykorzystywać? A kto z Nas się tak nie daje? Bez takich osób jak ja nie wyobrażam sobie życia na tym świecie. Różne rzeczy były by niedokończone, a niektóre nawet nie zaczęte. 
Doceniam ludzi takich jak ja, którzy są zdyscyplinowani i z całym poświęceniem kończą rzeczy do końca.

Chciałbym otrzymać od życia więcej, tyle ile bym chciała. 
Osiągnę to! 
W swoim czasie, o swoich siłach, ale osiągnę. 

Życzę Wam wszystkim wytrzymałości i zaparcia w dążeniu szukania własnego ja, odbierania dobroci tyle ile sami dajemy innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz