poniedziałek, 9 maja 2016

Nocne życie


Ostatnimi czasy siedzę do późna przed komputerem oglądając serial bądź film. U mnie to się nigdy nie zdarzało, ponieważ jestem totalnym śpiochem i uwielbiam długo spać. Teraz stało się tak, że jak śpię krócej to lepiej się czuję, dlaczego? Też się Wam tak przestawił zegar biologiczny czy od zawsze chodzicie późno spać? Czasami mnie to męczy bo chciałabym dłużej pospać i poleżeć, ale się nie da. Myślę, że nie tylko ja mam z tym problem. W tych późnych godzinach mam więcej energii by cokolwiek robić. Mam ochotę sprzątać, piec ciasta, no ale nie kryjmy się z tym, oczywiście to niemożliwe o takiej porze. W dzień natomiast chce mi się spać. Mam nadzieję, że nie stanie się tak, że w ogóle nie będę spała całą noc, bo to już mnie totalnie przeraża.
Może macie jakieś swoje sprawdzone sposoby by prędzej zasnąć? Nawet kawa mi nie pomaga prędzej zasnąć. Wiem, jestem dziwnym człowiekiem którego kawa usypia, ale może ktoś też tak ma?
Dajcie znać czy też tak macie.
Nocne życie z drugiej strony- ciągłe imprezy do białego rana. Ilu z Was dzień w dzień imprezuje? Wydaje mi się, że dużo osób, no ale niekoniecznie. Znajdą się także osoby, które chodzą na imprezę raz na kilka miesięcy. Tak, istnieją takie osoby. Kto z Was zalewa się dziennie do upadłego, wstaje rano próbuje dojść do "normalnego" stanu i znowu się zalewa do upadłego. Znam takie osoby i wydaje mi się, że jest coraz to więcej takich osób. Nie wiem co w tym takiego ekscytującego, że tak dużo ludzi tak robi. Pokazanie ile to mogą wypić? Jak szybko zniszczyć sobie narządy wewnętrzne? Bezsens.
Strasznie się cieszę, że mój organizm nie toleruje większości alkoholu.
Wracając do tematu- wolicie spędzać nocny czas przy komputerze oglądając film bądź serial czy woli pójść do klubu?


1 komentarz:

  1. Ja również czuję się lepiej w nocy, potrafię siedzieć do rana, ale to głownie w wakacje. Tak samo kocham nocować z jakimś towarzyszem, jest to super przygodą. :D
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/nanobytes.html

    OdpowiedzUsuń