poniedziałek, 2 maja 2016

Goniąc siebie, chwytając swoje marzenia


Zastanawialiście się kiedyś nad tym czy Wasz ubiór i słowa wypowiedziane przez wasze usta są tym o czym Wy naprawdę myślicie? Głównie chodzi mi o to czy czujecie się dobrze w tym co ubieracie? Znam osoby, które nie czują się dobrze w tym co ubierają. Oczywiście jak pytałam dlaczego się tak ubierają to odpowiadają, że Wszyscy się tak ubierają i Oni też powinni. Nie rozumiem tego, że jakieś osoby mogłyby mi dyktować to co mam ubierać? No poza mamą w dzieciństwie, ale nie w tym rzecz. Rozumiem podążanie za modą ale nie w taki sposób. W stylu powinno być jak najwięcej Nas, a nie innych.
To samo tyczy się podążania za marzeniami. Każdy z Nas ma swoje marzenia. Czasami nasze marzenia się pokrywają z innymi, ale nie chodzi mi o to. Mam na myśli to, że są osoby, które nie mają własnych marzeń tylko robią to co inna osoba i pragną zrobić to lepiej niż Ona. Głównie po to by pokazać, że to też jej marzenie i spełni je lepiej niż Ona.
Skąd się biorą takie osoby, które zamiast żyć własnym życiem próbują niszczyć czyjeś marzenia? Ingerując w życie kogoś całkiem innego, pragnąc żyć i wyglądać jak druga osoba.
Cieszę się, że nigdy nie próbowałam i nie chciałam wyglądać jak inna osoba. Zawsze chciałam się wyróżniać. Być wyjątkowa. Zresztą kto by nie chciał być wyjątkowy? Założę się, że każdy z Nas.
Niech każdy z Nas zacznie żyć swoim życiem i podąża za swoimi wyjątkowymi marzeniami! To jest ważne w życiu by być całkowicie sobą nikim innym.


2 komentarze:

  1. Tak masz rację każdy z nas powinien żyć swoim życiem i nie patrzyć na to co mają inni a czego my nie mamy i przede wszystkim nie powinniśmy im tego zazdrościć bo tak naprawdę my też to możemy mieć a drobimy się tego naszą ciężką pracą i będziemy mogli się cieszyć z naszych sukcesów. Masz bardzo fajnego bloga i ciekawe bardzo posty zostanę tutaj na dużej i życzę powodzenia w blogowaniu i wytrwałości bo widzę ,że nie dawno zaczęłaś. Oczywiście dołączam do obserwowanych nie mogło być inaczej. Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie :)
    motykastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Staram się pisać o rzeczach o których sama myślę i myślę, że inne osoby także o tym myślą. Tobie także życzę powodzenia! :)

      Usuń