poniedziałek, 30 maja 2016

Exit


Byliście może kiedyś albo jesteście teraz w sytuacji tak jakby bez wyjścia? Nie wiecie totalnie co robić? Ja akuratnie jestem w takiej sytuacji i nie mam zielonego pojęcia jak z tego wybrnąć.
Powiecie, że z każdej sytuacji jest wyjście, ale ja jeszcze nie odkryłam wyjścia z tej.
W szale szukania rozwiązania znalazłam coś/rzecz, która dała mi dużo myślenia. Zastanawiałam się co chce mi przez siebie pokazać/dać do zrozumienia i odkryłam to.
COŚ co pozwoliło mi przystanąć na chwilę przy ławce z moim Imieniem i Nazwiskiem.
COŚ co pokazało mi to co jest najważniejsze w naszym egzystowaniu. Czyli co?
Pokazała mi, że najważniejszą rzeczą jest to by być szczęśliwym bez względu na wszystko to co się dzieje wokół nas. Kolejną rzeczą jest to, by mieć przy sobie osobę przy której możemy czuć się swobodnie,a także zachowywać. Trzecia rzecz- NIGDY ale to NIGDY NIE PATRZEĆ WSTECZ! Wszystko to co się stało w przeszłości tam pozostanie. Niezałatwione sprawy, rozterki sercowe, nie podjęcie próby działania- to już było i nigdy nie powróci. Ważne jest to co przyniesie kolejny dzień. Kolejne dni przyniosą o wiele więcej niż patrzenie ciągle wstecz.
Dlatego zamierzam stosować się do tego co zobaczyłam. Może w przyszłości zobaczę efekty? Kto wie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz