środa, 25 maja 2016

Déjà vu


Dopadła mnie ostatnio dziwna nostalgia. Wydaje mi się ciągle, że robię wszystko poraz kolejny w dany dzień. Chodzi mi o to, że gdy nawet stoję w miejscu mam uczucie "déjà vu".
Czy to aby jest tylko uczucie "déjà vu"? Czy może faktycznie drepczę w miejscu? Sama nie wiem. Czego to może być skutkiem lub konsekwencją? Może to dopiero początek czegoś poważniejszego? Będę czekać co mi kolejne dni przyniosą.
Może też czasami macie takie uczucie? Co wtedy robicie by się go pozbyć? Bo szczerze powiem, zaczyna mnie to trochę przerażać. Mam nadzieje, że to zniknie tak samo szybko jak się pojawiło.
Czy takia nostalgia może się równać z tym, że dalej nie wiem co robić ze swoim życiem? Myślę teraz , że tak, ale jak tu wybrać jak sama nie wiem czego od życia chcę. Żadnego planu na przyszłość nie mam. Żyję z dnia na dzień, chwytam go takim jakim jest i staram się czerpać jak najwiecej. Istnieje taka opcja, że robię coś źle w swoim życiu i dlatego czuje się tak jak się czuję.
Najlepiej czuję się w swoim łożku, ale to na pewno każdy z Nas czuje się tam najlepiej i najbezpieczniej.
Dajcie znać czy radzicie sobie z uczuciem "déjà vu".


2 komentarze:

  1. Coraz częściej spotykam ludzi, którzy nie wiedzą co dalej co zrobić z swoim życiem... też tak mam jednak poprzez pryzmat doświadczeń i tak wiem, ze nawet jeśli się coś zaplanuje to i tak wychodzi zupełnie nie po naszej myśli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jeżeli coś zaplanuje to muszę zmienić plany, ponieważ brakuje mi czasu by to zrealizować albo po prostu wypadnie mi coś całkiem innego.

      Usuń