środa, 27 kwietnia 2016

Zobaczysz wtedy kiedy uwierzysz


Ile jest takich sytuacji, że musimy najpierw coś zobaczyć by w to uwierzyć? Na pewno sporo. Zadajecie sobie pytanie o co może mi chodzić. Chodzi mi właśnie o to co Wy nie możecie zobaczyć, czyli to co się dzieje w mojej głowie.
Zamknijcie swoje oczy i uwolnijcie swój umysł ze zbędnych rzeczy. Nie myślcie o niczym, pozwólcie żyć swoim życiem Waszemu umysłowi, a przekonacie się o czym tak naprawdę myślicie.
Powiecie, że to głupie, ale spodoba wam się to. Załączcie sobie waszą ulubioną piosenkę i wsłuchajcie się w nią. Najlepiej to działa wtedy gdy nie ma się ochoty na nic, dosłownie na nic. Pomaga w znalezieniu siły do dalszej pracy i inspirację. Nie każdy z Nas szuka inspiracji, ale kto wie? Może ktoś właśnie znajdzie swoją "muzę", swoją inspirację co będzie w swoim życiu robił i do czego dążył. Dużo ludzi nie wie co będzie robić dalej, gdzie podążać. W takiej sytuacji najlepiej wsłuchać się w głos swojego serca, ale co zrobić jak nie jest jednoznaczny? Trudno określić. Każdy z Nas musi to sam odkryć, bez żadnej pomocy, wtedy będzie na 100% pewny, że robi to co chce robić w życiu i robi to przede wszystkim dla siebie.
Ja jeszcze nie odkryłam swojej "muzy" ani powołania, ale mam nadzieję, że odkryję to w najbliższej przyszłości. Może Wy odkryliście swoją "muzę" czy powołanie? Dajcie znać jakie są Wasze plany na przyszłość.


4 komentarze:

  1. szczerze podziwiam ludzi którzy w młodym wieku już znają swoje powołanie, jednak trzeba wielu rzeczy spróbować by poczuć, ze jesteśmy do czegos stworzeni :D powodzenia w szukaniu swojego powołania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ciągle szukam i będę szukać :)
      A Ty już znalazłeś/aś Swoje powołanie?

      Usuń
    2. nie, nadal szukam... mimo, ze sa rzeczy które lubię robić, nawet bardzo nie umiem sobie wyobrazić, że będę robić całe życie, nawet spotkałam się z krytyką przez to no ale cóż nie jesteśmy idealni :)

      Usuń
    3. Nikt z Nas nie jest idealny. Pamiętaj, że gdy ludzie krytykują to oznacza to, że ktoś wpadł na ten sam pomysł co oni ale jest zasadnicza różnica, że Oni tego nie zrobili. Drugą rzeczą jest to, że są po prostu zazdrośni.

      Usuń