sobota, 9 kwietnia 2016

Zatracanie się


Gdzie najczęściej się zatracacie? Muzyka, książka? Bieganie, granie w gry? Śpiewanie? Jest dużo tych sposobów, ale większość z Nas tak samo zatraca się w tych samych rzeczach. Ja zatracam się w książkach i w muzyce. Dlaczego poruszam temat zatracania się w niektóre rzeczy? Uwielbiam ten moment, kiedy mogę poczytać książkę. Zatracić się w niej. Wyobrażać sobie cały przebieg wydarzeń.  Myślę, że każdy z Nas uwielbia ten stan. Dla mnie to taka ucieczka przed rzeczywistością, a także czas tylko dla siebie, który mogę wykorzystać tak jak chcę. Jeżeli nie mamy takiego czasu, chociażby 30 min. to skutki mogą być przerażające. Stajemy się zdenerwowani, czujemy, że na wszystko brakuje nam czasu. Jesteśmy wszystkim zmęczeni, mamy wszystkiego dosyć. Każdy z Nas powinien poświęcać chociażby 30 min. każdego dnia dla Siebie. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ, pomimo tego jak ciężko pracujemy, znaleźć czas by odpocząć, zrobić coś dla Siebie. Takich chwil najbardziej moim zdaniem potrzebują kobiety. Wiem jak ja się zachowuję, gdy brakuje mi czasu. Jestem strasznie nieznośna, wszystko mnie denerwuje i na nic nie mam ochoty. Ten moment swobody dużo daje kobiecie, więc Mężczyźni pamiętajcie: Kobieta potrzebuje czasu tylko dla Siebie! Na domowe spa, by po prostu nic nie porobić i cieszyć się życiem. Odpowiecie, że Wam także należy się taki odpoczynek. Owszem, każdy na niego zasługuje. Ważnej jest by pamiętać w chwilowym zatracaniu się w różnych rzeczach czy nie zapominać o najbliższych osobach, a także o Swojej drugiej połówce, ponieważ może się to źle odbić na Waszych relacjach. Zatracenie się daje błogą, wymarzoną chwilę,której tak bardzo pragniemy, co za tym idzie ciężko jest powrócić z powrotem. Taki już nasz żywot. Trzeba wracać dalej do pracy, do szkoły, na studia. A cóż by innego poza tym? Wypad poza miasto na piknik? Wyjazd na 2-3 dniowe wakacje? Tutaj to duże pole popisu dla każdego.
Kończę mój wywód i idę zatracić się w mojej książce. Napiszcie w jaki sposób Wy się zatracacie? Wasze najlepsze sposoby na błogie chwile.


3 komentarze:

  1. Jeśli się zatracić to tylko w chwili z kubkiem gorącej herbaty lub kawy i książką w ręce. Definitywnie jest to mój ulubiony sposób na oderwanie się :)
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się boję tego całego zatracania. Ostatnio postanowiłam żyć świadomie, a nie w swojej wyobraźni. Kiedy zamiast oglądać film, spędzam ten czas z przyjaciółmi, mam wrażenie, że dzień jest dłuższy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz polubiłam wstawanie o 6 rano co do mnie jest nie podobne, bo lubię spać i wylegiwać się w łóżku. Jest tego plus bo mam więcej czasu na różne rzeczy i czuje się bardziej wyspana :) Ja ciągle poszukuję osoby z którą właśnie mogłabym spędzać wolny czas...

      Usuń