sobota, 23 kwietnia 2016

Dożywotni brak czasu


Macie też tak, że ciągle brakuje Wam czasu? Mi go ciągle brakuje, nie wiem dlaczego ale brakuje mi go.
Brakuje mi go na czytanie książki, oglądanie serialu, spędzanie wolnej chwili z chłopakiem i ogólnie dla siebie samej. Doba ma tylko 24h jak dla mnie to czasami zbyt mało. Myślę, że także macie ten sam problem z zarządzaniem własnym czasem, ale jak tu nic zarządzać jak go ciągle brakuje? Paradoks naszego życia. Tak jest i tego nie zmienimy. Możemy tylko spróbować wyznaczać sobie czas w danym dniu na konkretne czynności. Dzisiaj 30min. poświęcam na czytanie, a jutro 1h na oglądanie czasu. Wiem, że każdy z Nas chciałby każdego dnia zrobić więcej rzeczy ale się nie da. Jednakże osoby, które nie pracują mają o wiele więcej czasu niż osoby pracujące i mogą więcej rzeczy zrobić. Natomiast osoby pracujące muszą pogodzić się z tym, że jak przyjdzą z pracy do domu to wystarczy im tylko czasu na kolację, prysznic i może 30min do 1h czytania książki bądź serialu. Z drugiej strony- ja osoba pracująca- nie wiem co robić wtedy gdy nie idę do pracy. Zbyt dużo tego czasu wolnego by cokolwiek porobić i zbyt dużo rzeczy które trzeba zrobić, więc oczywiście człowiekowi się odechciewa. Kiedyś trzeba posprzątać dom, mieszkanie, więc trzeba się za to zabrać. Niestety. Chciałabym by ten czas, który mi nadbywa wtedy gdy nie pracuję, przeszedł na dzień w którym adekwatnie mi go brakuje. Wiem, że to niemożliwe, ale kto mi zabroni marzyć, gdybać, że może kiedyś będzie taka możliwość? Nikt, ale nie do tego zmierzam. Po prostu zbyt często brakuje mi czasu i jestem zdania, że nie tylko mi zawsze go brakuje. Dajcie znać na co Wam brakuje czasu, a ja go pójdę poszukać.


4 komentarze:

  1. mi bardzo często brakuje czasu na spacer, jazdę rowerem lub inne cudowne zajęcie gdy na dworze świetna pogoda! nawet jak przychodzi okres wakacji nie czuć tej wolności bo ciągle pracę... a kiedy już naprawdę mamy wolny czas i sa wakacje to jak wspomnialas wcześniej wszystkiego się odechciewa, tu trzeba posprzątać, tu zakupy zrobić a kiedy jest chwila wytchnienia marzymy o odpoczynku który często przeradza się w sen :D
    przynajmniej ja tak mam ze nawet jeśli chce poczytać książkę czy obejrzeć ulubiony serial zaraz zasypiam po całym dniu pracy/zajęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zasypiam ale nastawiam sobie budzik albo mówię współlokatorowi by mnie obudził.

      Usuń
  2. przepraszam za błędy jednak mój słownik w telefonie mnie nie rozpieszcza i lubi przekręcić słówka/literke....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) też czasem miewam problemy ze słownikiem w telefonie

      Usuń