wtorek, 22 marca 2016

Jestem g(ł)odna Ciebie


Myśleliście kiedyś czy jesteście kogoś godni, że na kogoś w pełni zasłużyliście? Ja ciągle zastanawiam się czy jestem kogokolwiek godna i że na kogoś zasługuję. Widzicie osobę, którą kochacie całym swoim sercem, ale nie wiecie czy jesteście wystarczająco dobrzy by być z Tą osobą? Dlaczego człowiek w takim momencie, gdy jest w pełni szczęścia myśli nad tym czy zasługuje na tą Osobę? Dlaczego? Przecież to nie powinno być w tym momencie ważne. Ważne powinny być te piękne chwile spędzone razem, a nie zastanawianie się czy jest się kogoś godnym. Nawet jeśli czujecie się nie godni, nie wierzcie temu! Wiem, że dziwne jest to co mówię: Nie zwracaj uwagi na swoje uczucia, czy jesteś kogoś godny. Każdy z Nas tak ma, że się zastanawia. Widzi ukochaną osobę z kimś lepszym od siebie. Nie powinno tak być! Każdy z Nas zasługuje na miłość drugiej osoby i na szczęście. Te uczucia są bardzo ważne, ale te akurat nie. Przez te rozmyślanie i szukanie swojego substytutu dla swojej ukochanej osoby nie przyniesie niczego dobrego. Uwierzcie mi. Wiem, że to nie jest łatwe, ale uwierzcie. Pomińcie te uczucie i dajcie się ponieść chwili. Szczęśliwe chwile przemijają bardzo szybko, jak przez palce. Czasami nie jesteśmy w stanie ich uchwycić, a one przemijają z wiatrem. Więc? Nie zważajmy na każdą rzecz, którą robimy i cieszmy się przepięknymi chwilami z ukochaną osobą! Tylko te chwile, te piękne chwile z Nią/Nim powinny wypełniać nasze wspomnienia! 



6 komentarzy:

  1. masz rację ale powiem jedno :) ludzie robią to, (zamartwiają się) bo mają nadzieję że od tej ukochanej osoby dostaną potwierdzenie że jednak są godni i nie robią tego bezinteresownie, ta chęć potwierdzenia jest doskonałym przykładem tego jak człowiek jest egoistyczny :) niby martwi się czy jest godny wspaniałej osoby ale jednak liczy że ktoś potwierdzi że jest inaczej i sprawi jej tym radość :) zapraszam serdecznie do mnie :) https://waszcziblog.wordpress.com/2016/03/18/konkurs/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym to akurat mogę się zgodzić, że czekamy na potwierdzenie od drugiej osoby, że naprawdę zasługujemy.

      Usuń
  2. Świetnie napisane, kiedyś miałam sporo kompleksów i uważałam, że na niektóre rzeczy nie zasługuje, ale nauczyłam się doceniać siebie i to co mam :)
    Aga z CiekaweKosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się teraz doceniać wszystko co mam :)

      Usuń
  3. Wychodzę z założenia 'co ma być to będzie' i myślę że czasem warto zaryzykować :)
    Pięknie piszesz!
    Pozdrawiam :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założenie dobre, też czasem się do niego stosuję, ale nie zawsze.
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń