środa, 16 marca 2016

Ciężkie próby życia


Dlaczego życie stawia nam coraz to nowe wyzwania? Czy tylko my sami je podwyższamy? Kto wie. Ciągle popełniamy różne błędy. Takie małe i zarazem takie duże. Czasami łatwiej da się wyjść z dużego błędu niż mniejszego. Dlaczego tak jest? Sama nie wiem. Jedno mnie zawsze zastanawia, dlaczego ludzie potrafią krytykować innych ludzi dlatego, że udało im się przezwyciężyć trudy życia. Może dlatego, że niczego w życiu nie osiągneli? Brak im motywacji czy jeszcze czegoś innego?
Czy tylko mi się wydaje, że gdy jest pogoda, świeci słońce itp. życie jest łatwiejsze? Mam tak co roku, że wyczekuje wiosny i słońca. Nie dlatego, że wydaje mi się, że życie w tym czasie jest łatwiejsze ale też dlatego, że uwielbiam słońce. Jego ciepło i to, że bez względu na wszystko zawsze poprawia mi humor.
Wracając do tematu: ciężkie próby życia, ciagle odczuwam w sobie jakąś pustkę i nie wiem jak mam ją uzupełnić. To jest chyba najgorsze uczucie jakie może człowieka spotkać. Uczucie pustki w sobie, której nijak nie potrafię zapełnić. Stoję także przed trudnym wyborem w moim życiu i nie wiem jaką decyzję podjąć. Zbyt dużo mogę stracić ale także dużo może mnie czekać w nowym miejscu. I co tu wybrać? O to jest pytanie na które jak na razie nie znam odpowiedzi i nie daje mi spać po nocach.
Myślicie, że muzyka pomaga w różnych sytuacjach podjąć dobrą decyzje? A co gdyby słuchaliśmy nie odpowiedniej piosenki i poszli za "tekstem" piosenki i byłby to zły wybór? Jak myślicie co by się wtedy stało? W zasadzie to niewiadomo, można tylko gdybać. Staram się podążać w takich sytuacjach za głosem serca i nie raz miałam sytuację, że gdy jej nie posłucham to źle na tym wyszłam. Myślicie sobie co to mogło być takiego, że źle na tym wyszlam ale czasem są takie sytuacje, że nawet zdrowe myślenie nic tu nie pomoże i pozostaje Ci tylko impuls towarzyszący w danej sytuacji. Tylko na tyle będzie Cię stać i nic więcej nie zrobisz. Pomyślicie sobie jak wtedy sobie radzić ze wszystkim. Jest na to kilka sposobów, różnych trików, ale każdy z Nas wybiera najlepszy dla siebie. Pamiętajcie, że każde przeciwności życia, które napotykamy w swoim życiu do czegoś się sprowadzają. Może nie od razu poznamy całość układanki, ale za jakiś czas? Skąd wiesz? Może akurat wszystko się ułoży w całość i będziesz mógł spokojnie sobie egzystować. Wystarczy czekać i przyjąć wszystko na klatę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz